Jag har inte glömt bort dig

För ett tag sedan skrev jag ett inlägg, "Så förbannat arg", som jag fick två stycken
väldigt otrevliga kommentarer på. Båda postade från samma person och ip.nr.
Så otroligt barnsligt och onödigt. Så här tar vi först en liten uppdatering vad gäller
dina mogna och begåvade kommentarer:

Postat av: katt piss
Jag har hört att du hade ett par kattor som luktar vedervärdigt, Undrar om dom små liven
kanske är till salu, kanske göra en stor fet päls av dom? vad säger du nu din lilla torrfitta.
I Love you!!!
Hoppas dina katter brinner i helvetet ! (L)
2009-01-19  kl: 09.59

Postat av: Din Granne
det luktar konstigt från din lägenhet. kan det vara alla män du släpat hem från bloggen för
att knulla?
2009-01-19  kl: 10.00

Eftersom jag kunde spåra ip-nummret 195.67.115.114 i realtid så såg jag direkt att det
var hemmahörande på Hisingen i Göteborg. Även att det var ett företagsabonnemang
kopplat till Telia. Efter samtal med Telia, och abuseanmälan, fick jag reda på att ip.nr:et
tillhör NTI , alltså Nordens Tekniker Institut AB. Efter samtal med ansvarig för abuse-
anmälningar för samtliga skolor i Sverige tillhörande NTI är du "anonym katt piss /
Din Granne" även anmäld där. Rektorn på din skola har nu påbörjat sin uppgift att ta reda
på vem som använde den datorn vid den tidpunkten den dagen.

Är det kanske någon av mina bloggläsare som redan nu vet vem som går en
utbildning
(säkert en KY) på NTI VUX på Lindholmen i Göteborg?  Jag vet snart.

Dagens ordspråk:  Den som söker, den finner....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför bryr du dig??

Har du inget vettigare att lägga din energi på?

Typiskt dig verkar det som.

Det är ju nån som vill reta dig och du sväljer kroken med hull och hår.

Orka<

2009-02-22 @ 14:01:14
Postat av: Lotta

Jag behöver inte lägga min energi på att leta, det gör andra åt mig serrö ;) Vrf bryr du dig? Oroad över nåt eller?

2009-02-22 @ 14:28:59
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej jag är absolut inte orolig. Vad då för?

Jag tycker bara att det är komiskt att så fort du får en provocerande kommentar så tar det hus i helvete!

Men när du trampar andra på tårna så kan du inte förstå vad det är med folk...

Har det aldrig slagit dig att man kan stå över vissa saker som händer- så spar man på energin.

Jag märker att du inte förstår vad jag menar.

Har tänkt på en sak när jag läser din blogg.

Kan inte du nämna en enda personlig DÅLIG egenskap som människa som du har?

Snälla tänk på den en stund..

2009-02-22 @ 17:22:31
Postat av: Lotta

Inte orolig? Men ändå anonym, jaja. Är det komiskt att jag reagerar på provocerande kommentarer? Vad är syftet med att provocera någon? Det är för att få en REAKTION förstår du. Jag bryr mig oftast inte, men denna gången gör jag det. Är det något du behöver lägga dig i eller? Vad gör du inne på min blogg överhuvudtaget? Varför bryr du dig om min energi? Har du lusläst bloggen och blivit lite avundsjuk på hur jag är som person kanske? Förstår jag inte vad du menar? Jo du lilla vännen, jag förstår dig mycket väl. Och vet du varför? Därför att min intelligens vida överstiger din ;)

Och jag tror nog inte att jag känner för att STÅ ÖVER den här gången faktiskt. Angående DÅLIGA EGENSKAPER...njaa, vad ska jag säga...hmmm? Vet inte riktigt, vet du? VI TÄNKER PÅ DET EN STUND VA!

2009-02-22 @ 18:18:13
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var väl det jag trodde... Den tog skruv!

2009-02-22 @ 18:50:04
Postat av: Lotta

Du är verkligen en liten lustigkurre du ;)

2009-02-22 @ 21:55:44
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nu har jag funderat och funderat, länge och väl, och jag kan faktiskt inte komma på en enda dålig egenskap.

Jag är helt enkelt perfekt och alldeles felfri :D En riktig liten ängel i människokropp är den rätta benämningen på mig ju!

Kunde du komma på någon dålig personlig egenskap som jag har, när du tänkte efter riktigt noga?

2009-02-23 @ 10:18:22
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Tomas

är du anonym lite rädd och osäker på framtiden nu?

2009-02-24 @ 11:57:37
Postat av: Lina

Förstår inte riktigt vad din anmälan gör för nytta. Att ens lägga energi på personen visar ju bara att du har lagt dig på personens nivå..

2009-02-25 @ 00:19:21
Postat av: Lotta

Snälla Lina(?), jag lägger ingen energi på vederbörande person, det gjorde Telia och nu gör abuseansvarig på NTI det. Jag behöver inte anstränga mig.

Vad anmälan gör för nytta? En bra fråga!

Vad skolan anser om sin vuxenelev som använder sig av deras dator för att skriva mycket olämpliga kommentarer i bloggar på skoltid, det vet inte jag.

Och uppriktigt sagt, det skiter jag fullständigt i.

Om det ska göra någon "nytta" rent rättsligt kan jag ju gå vidare med detta om jag vill.

Men vem orkar med att lägga energi på sådana långsamma processer? Inte jag i alla fall. Jag har så mycket annat att ägna mig åt.

Jag vill bara ha namnet på personen i fråga, sen är jag nöjd och kan lägga min dyrbara energi på betydligt trevligare och roligare saker.

Jag är nämligen så trött nu att min energi och nivå är lägre än Glocalnet :D

2009-02-25 @ 10:16:25
URL: http://lottagotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0