Utmanad...och snart utmattad :)

Nu har Michelle återigen kommit med en utmaning minsann. Lite väl många på kort tid får jag säga, men väldigt roliga att gå in och läsa svaren på hos alla som gör dom. Så nu har hon utmanat mig, Carmen och Nina. Bara att sätta igång!

Tre saker jag inte förstår mig på:
1. Hur vissa (många) tänker, resonerar och beter sig

2. Alla tekniska och elektroniska prylar

3. Människosläktet och världsläget


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
1. Kaffekopp

2. Askfat, cigg, tändare

3. En tjock katt på musmattan = Gizmo!


Tre saker jag gör just nu:
1. Bloggar

2. Svarar på dom här frågorna

3. Röker och dricker kaffe (jag är äcklig, jag vet)


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Bli frisk, smärtfri och glad

2. Få barnbarn :)

3. Det kan jag inte skriva här, men det är nåt jag ska göra.


Tre saker jag kan:
1. Spå

2. Katter

3. Trädgård

Tre saker jag inte kan:
1. Sluta bry mig om alla som har det svårt

2. Köra bil som en normal människa

3. Bli frisk och lycklig tydligen :(


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. Mig, jag är rätt så klok och erfaren :)

2. Ditt samvete

3. Din intution


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Svetsa

2. Köra mc

3. Bli lika duktig på datorer som Michelle


Tre favoriträtter:
1. Grönsakssoppa

2. Stuvad spenat

3. Stekt lax

Kopiera, klistra in och ändra!
Jag utmanar: 
 ANNICA, MONA och KIM, kom igen nu tjejer!


Kommentarer
Postat av: Annica

Lilla lilla gumman va du har vart med om....

Och det är nog som de säger. Att det bara är eldsjälar som bränner ut sig.

Vi ha vart men om väldigt mycke lika saker... är det därför man blir lite av en sökare..eller grubblare kanske. Det är iaf det som håller på att äta upp mig...

Men jag har me kommit på att det enda som består är mina barn. De är de enda som jag orkar me...att ge kravlös kärlek till iaf...L

Ha det så bra du kan nu...

2009-04-05 @ 13:45:34
Postat av: Rebelen Alias Lars

oj du ska se att du blir lycklig å frisk..Det tror jag då...Men du ska bry dig om dig själv å dina barn dom betyder ju mest i alla fall...Men jag vet hur det är man lyssnar på allt å alla hur dom har det å mår....Så ibland så finnsd et ingen tid över för sig själv...Men det kallas väl livet på en pinne..:) Kram Lotta

2009-04-05 @ 16:01:09
Postat av: Michelle

Haha! Vänta bara, jag ska nog ta kort på tattargardinen imorgon och lägg upp i bloggen. hahaha

2009-04-06 @ 02:25:27
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0