Långa påskhelgen

Nu börjar den långa helgen, den längsta på året faktiskt. När jag var liten så var påsken så jävla ångestframkallande. Tror det berodde på att alla affärer var stängda, hela Majorna var helt tomt och ödsligt, man såg knappt en människa. Likadant inne i stan, om man nu åkte in dit. Det kändes som om en neutronbomb hade utplånat allt levande och bara sparat byggnaderna typ. Näe, tacka faan för att det är annorlundare nu, jag har ångest så det räcker och blir över ändå. 



Sen har Jimmy givetvis gått och skadat sitt knä så jädra illa att han förmodligen inte kan gå sin match i England. Gud vad besviken han är, och jag förstår honom. Men han får gå Strike & Submit 11 oavsett som tur är. Det är 10:an han missar nu. Jag tycker verkligen synd om honom. Jag var förresten med honom i stan idag när han gjorde syntest och valde glasögonbågar. Vi hittade ett par skitsnygga som passade honom perfekt. Så nu är ni två som kan gå dit och justera bågarna Carmen :)



Även om jag inte är så jätteförtjust i påsken själv, så vill jag ändå önska alla mina bloggläsare en Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Annica

Tack för dina snälla komentarer. Det gör en trasig själv gott ska du veta.L

Och ändå har jag bara berättat en del. Det går ju som inte att säga allt. Ingen orkar ta in det. Så det kommer med tiden... men vi får kämpa på. Det är en stor tröst bara att man vet att någon lyssnar.

/annica

2009-04-09 @ 23:04:32
Postat av: Rebelen alias Lars

Jag önskar dig en bra Påsk å hoppas att haren tittar förbi med nått gott :) Kram

2009-04-09 @ 23:21:52
Postat av: Michelle

Ja fan det var ju väldigt tråkigt det där med Jimmys knä. Men vafan det kommer fler tillfällen som jag sa förut. :) Glad påsk din påskkärring!

2009-04-10 @ 00:46:48
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Karina

Tack själv! :) Synd att jag var så trött så att jag fick för mig att somna bara.. Hehe. Men det var jättekul att få träffa dig också, efter allt gott man hört :) Tack, detsamma! Ha en underbar dag i solen! Kram

2009-04-10 @ 15:05:40
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/
Postat av: Annica

Otäckt...eller va man nu ska kalla det. För dikten "Spela kula", vet jag INGEN utom mina barn som kan... eller känner till. Men den dyker upp då och då vid olika tillfällen för mig.... hm...

Hoppas ni får en bra dag trots alla fjädrar och ägg...L

2009-04-10 @ 19:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0