Vänta, vänta, vänta...

Vid 14-tiden igår åkte jag till Jimmy för att vi skulle iväg på ett par ärenden. Hade även tänkt hinna med lite annat som jag skrev igår. Men vad händer? Det jag trodde skulle ta en timma, eller max två, för att efteråt hinna kolla på skor, tar hela förbaskade dagen. Vi är hemma klockan 23. Vad irriterad jag blev, för att inte tala om vad jag är idag. Nu har jag mitt lilla barnbarn Oliver här sen 7 i morse och är lite låst. Men Michelle och Kim får ta över om en stund för jag och Jimmy måste greja detta idag. Inte ett skit hände igår. Idag kan ett antal personer räkna med en jävla utskällning, för istället för att ha fått löst det vi skulle så har vi ännu mer att fixa idag. Denna satans svenska byråkrati gör mig helt galen.

Kommentarer
Postat av: kimsan

haha jojo oliver kom, men jag vaknade fan inte av det. Men vi fick oliver att ligga still i sängen en timma eller något :) haha " ja, oliver. Spiderman kommer alldedes strax" YEAH RIGHT. haha

2008-09-04 @ 14:53:35
URL: http://kimmenw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0