Sova gott - not

Nääe, nu känner jag mig som Robert Gustavsson i Nile City när han är Weiron i Ottan alltså. Somnar halv fyra och vaknar halv sju. Det är ju bara trucken och cementblandaren som fattas. Har redan hunnit läsa GP:n och druckit kaffe och dragit i mig minst tre cigg. Fyyy vad äckligt det är när jag tänker efter. Jag måste sluta röka nu!  Tycker det blir vidrigare för varje dag som går. Det är samma sak med mat. Jag klarar inte av viss mat längre utan att må illa av blotta tanken. Äter iof inte kött sedan ett bra tag tillbaka, bara fisk och kycklingfile, men tom kycklingen har liksom börjat växa i munnen. Nu ska vi bli hälsosammare värre här hemma from idag. Jag vet att Michelle hänger på (kanske inte med rökstopp) med hela huvudet. Mer frukt, grönsaker och rotfrukter, och inget mer vitt bröd, vit pasta och annan skit. Idag ska det storhandlas! Och även om jag inte sover bättre direkt efter ovanstående förändringar så lär jag ju må betydligt mycket bättre snart.



Kommentarer
Postat av: Michelle

Låter som en kanon ide. Nyttig mat is the shit..

2008-09-18 @ 14:04:40
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Kim

haha älskade lotta . jag vill bara medela att det är sju dagar kvar! och när michelle börjar jobba så misstänker jag att du är hemma själv med frejsan och vill umgås med kimsan ;) hehe .. då kommer jag förbi så snackar vi en massa skit och dricker kaffe och bomlar ciggaret . ( våran vardag ) hahaha .. pusss på din ljuva kind ( uuä gud va bögig jag lät där ) fel av mig . ÄLSKAR DIG!

2008-09-18 @ 17:49:23
URL: http://kimmenw.blogg.se/
Postat av: Andreas

Usch vet hur det är med sömnproblem. Jag sover 3-4h i sträck om jag har tur sen vaknar jag hela tiden. Trots att man äter sömntabbletter...Jag har med haft tankarna på att försöka sluta röka för det e fan inte nyttigt..men man ska klara det också och det gör inte jag för när jag har tråkigt då tänder man automatiskt en cigg..hehe..Kram på dig!

2008-09-18 @ 18:26:02
URL: http://wehlins.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hahahah men ja tänkte att ni behövde en nogrann förklaring :) Snäll ja e va

2008-09-18 @ 20:32:12
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Trinity alias Lars

Varför ska man sluta me den enda lasten man har eller har jag bara en :)...Nej man har flera laster här i livet.. men kan man sluta sova för att man röker..Oj jag sover mer än jag behöver..Nå men man skulle nog behöva sluta för andra skäl i stället..:) Kram till den goaste kvinnan i götet..

2008-09-19 @ 08:34:03
URL: http://www.trinitymc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0