Saknad

Igår kväll satt jag och Kim och kollade på massa gamla kort, och vi pratade mycket om våran gamla lägenhet. Saknar den så otroligt mycket. Man har så enormt många minnen från ett ställe man bott på så länge. Jag var 23 år när jag flyttade in och 40 när jag flyttade därifrån. Lite sorgligt är det allt.



Här sitter jag och Kim (Carmens fot i högra hörnet) i vårat gamla kök på 20 m2 och röker under fläkten. Alltid ostädat och jävligt, men himla trivsamt och mysigt.

 
 

Jimmy och Michelle hade alltid plats för diverse MMA-fighter också :)

Vi saknar verkligen vårat gamla hem jättemycket


Kommentarer
Postat av: DOLLYOFSWEDEN

hehe jaa det fatet är bara för gulligt :) hade velat ha allt muggarna och tallkrikarna oxå men fanns inte i rosa kvar :/ aaa telia är skit skit skit ...hehe tack vad gullig du är , du hade en trevlig blogg :) kramis

2008-09-24 @ 22:19:11
URL: http://missdolly.blogg.se/
Postat av: Michelle

hahha ja o jimmy på dom korten va haha

2008-09-25 @ 00:11:54
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0