Om jag bara hade orken

Jag blir så jävla förbannad när jag får höra att någon blivit blåst och lurad. Och speciellt när det rör kärlek, relationer eller vänskap. Det är vid dessa tillfällen jag verkligen förbannar mitt eget sjukdomstillstånd med konstant trötthet eftersom jag annars skulle ha haft orken att hjälpa många andra från onödigt lidande och sorg.



Vad jag menar är att, varför få en gåva att kunna se nuet och in i framtiden om jag ändå inte har orken att utöva den?

Varför får jag en förmåga att kunna spå? Var det någon mening med det när jag är så himla trött jämt? Jag känner att det är slöseri att inte kunna hjälpa andra. Eller är det förhoppningsvis på det sättet att jag kommer att må bättre längre fram och att det då är meningen att jag skall fortsätta med det jag en gång gjorde? Hoppas jag får svar på dessa frågor någon gång i framtiden.



KÄRLEK TILL ER ALLA!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Förstår precis hur du känner, har med "gåvan" men är så trött psykiskt och fysiskt så ooooooorkar inte använda den.

Men gör inte som jag att du försöker pressa fram "svaren" för då blir det bara fel.

2008-09-28 @ 16:00:13
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14068
Postat av: Michelle

It's ment to be! Som jag alltid har sakt, detta kanske är en grej som kommer att göra att du kommer må bättre. Satsa mamma, det finns inget att förlora. Tänk bara själv när du spådde mig igår och jag och kim höll på o svimma så som det stämde (och mycket väntas hända framöver också) Men du hajjar du är GRYM och det vet alla ! Så go for it again

2008-09-28 @ 22:58:28
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Andreas

Om du tycker om att spå så ska du helt klart hålla på med det vännen:) Du behöver inte ge järnet till och börja med utan avsätt lite tid när du känner att du har ork och lust.

2008-09-29 @ 00:53:01
Postat av: Rebelen Alias Lars

Själv klart du ska spå bara du orkar..Du kan få spå mig :)

2008-09-29 @ 11:19:37
Postat av: Sandra

Hmm du har blivit medlem på HelaDu va? Där finns massvis du kan träna på när du känner att du orkar o vill;) jag ställer gärna upp som försökskanin räcker upp handen



Kram

2008-09-29 @ 16:03:08
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14068

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0