Oändligt tacksam

Jaa, fy faan rent ut sagt, vad tacksam jag är över att jag avslutade mitt senaste förhållande!  När jag dumpade honom 
visste jag redan mycket om vem han egentligen var, "personen bakom masken", och det jag misstänkte och anade då har nu visat sig stämma till 100%. Alltså stämde min intuition angående att något var alldeles åt helvete fel och sjukt vad gällde den personen!  Jag kallar honom för personen, för han är inte värd beteckningen MAN.  För att kallas MAN behövs helt andra egenskaper och kvaliteer än vad den här personen hade/har. Jag känner mig i alla fall oerhört tacksam, glad och nöjd över att jag avslutade skiten. Och mitt hjärta blev inte krossat över förlusten av honom, tvärtom, en sten föll från mitt hjärta när jag blev av med bördan!  Som jag skrivit i tidigare inlägg, det enda jag ångrar är att jag inte sparkade honom i röven tidigare.

Det jag känner idag är bara en stor sorg och medkänsla för alla dom som han lurat, playat och dragit över under de senaste 8 månaderna. Han har ju inte bara kört dubbelt, tredubbelt eller femdubbelt, utan mycket värre än så. Alla dom som varit med på noterna om ett one-night-stand är det inte synd om, men alla andra som fått känslor för honom då? Jag vet ju så väl att han uppmuntrat dessa tjejer nåt så in i vassen samtidigt som han själv inte menat något annat än att få sig ett skjut. Några av er läser ju min blogg, och jag försäkrar er om att han krossat många fler hjärtan än era. Han är inte värd eran sorg! Han är ett riktigt praktsvin, ett asshole, en player, en hunter, en samlare och en störd missbrukare som är i behov av proffessionell hjälp med både det ena och det andra.
 


Ett litet tips till alla tjejer/killar, kvinnor/män där ute. Ta lite referenser på "the one in your mind" nästa gång du träffar någon. Det skadar inte. Blir personen i fråga sur över det...ja då betyder det ju bara att det finns något att dölja. Eller hur?


Kommentarer
Postat av: cameron

hmmm nu igen ??? kram cameron

2008-09-15 @ 21:33:47
Postat av: Lotta

Igen??? Nej då, jag skriver om samma person som jag skrivit om förut. Alltså om den person jag dumpade i januari. Jag är ju nunna och har levt i celibat sedan dess ju :)

2008-09-15 @ 22:27:00
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Michelle

Så sant , sånt svin. Äckel as..

2008-09-15 @ 22:30:16
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Trinity alias Lars

Men det är ju bra att du varnar dom som blir utsatt för det..Kram

2008-09-15 @ 22:57:28
Postat av: Kim

Du är så söt lotta. Jag vet att du finns där. Och det känns otroligt tryggt. Att alltid ha någon extra mamma som man kan prata med om livet strular till sig en aning .. PUSSSSSSSS ÄLSKAR DIG .

2008-09-15 @ 23:16:37
Postat av: cameron

ok. du vet var jag finns för dig kram ...

2008-09-15 @ 23:43:22
Postat av: Andreas

Sant! Lotta ska vi starta kloster? Jag har levt som munk sen i maj..hehe..Inte varit det minsta sugen på ett förhållande sen allt skit man va med om i det senaste...Men hade ju inte varit fel om "the one" hade kommit som ett brev på posten nu när det snart e vinter och börjar bli kallt så man hade haft någon att tillbringa massa tid o mys med i vinter mörkret:) men men önske tankar..hehe..En bamse kram till dig Lotta

2008-09-16 @ 01:37:44
Postat av: anonym

om det är samma person du menar & jag syftar på så har du helt jävla rätt! Han är ett riktigt asasvin. USH FY OCH BLÄ! .. har aldrig blivit så äcklad av mågon .. pga hans betende, utseende & sätter han "pratar" snarare skriker. Jaja om du vill ta en snack om äcklet någon dag så eller ja då återkommer jag .. hahah ;) när jag känner att jag vill snacka iaf :D ha det bäääst så länge! Fuck the asshole!

2008-09-17 @ 00:16:04
Postat av: maria

hahahha jaa du nu återkom jag igen med mitt riktiga namn. hahah ja han har dragit över typ halva gbg.. och smittad blev man också av det jävla svinet! och han bara kom med bortförklaringar. uuuuuuush. och han har du levt med? hur klarade du av det? jag skulle fan gått under asså. Jaja skönt att det är över nu iaf.

2008-09-17 @ 00:28:01
Postat av: Lotta

Jag har addat dig nu, så kan vi prata någon dag om du känner för det. Jaa, hur faan klarade jag av DET? Var väl tillfälligt sinnesförvirrad lr nåt, haha! Kan trösta dig med att "Han" aldrig kommer att bli lycklig i hela sitt liv, och allt han gör bara är "ett spel för galleriet", tror du förstår vad jag menar :) Ha det gott och kram på dig!!!

2008-09-17 @ 00:40:46
URL: http://lottagotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0