Njutning

Åååh vad gott. Sitter i sängen med min laptop och kollar runt lite. Har tagit världens längsta och skönaste bad med en underbar pärlextraktcreme i som jag fått av Basia. Innan badet var det den obligatoriska (och omständiga) proceduren med fotfilen, nagelklippning, nagellacksborttagning, helrakning, scrubbing med creme och scrubhandske från topp till tå, hårtvätt och isättning av balsam. Och en varm dusch på det. Sen...badar man i doftande silkesmjukt vatten tills man är helt varm och uppmjukad i alla muskler och leder. Ur med vattnet och tvätta hela kroppen med olivtvål och med barnolja på lite torrare ställen som skenben och armbågar. Duscha nästan kallt och sen svepa in sig i mjuka fluffiga handdukar. Det är verkligen gott. Därefter bodylotion på hela kroppen så man blir mjuk och len som en bäbis, och sen ansiktets  produkter icke att förglömma. Efter detta känner jag mig så avslappnad, ren och fräsch, och färdig för sängen som är renbäddad med mjuka lakan...mmmm, detta är vardagens lyx!  Innan sänggåendet avslutar jag denna härliga stund med att röka 2 cigg...snacka om äckligt. Jag måste ta mig i kragen och sluta röka igen, det luktar ju för faan Orvar!



Sov sött och dröm fina drömmar gott folk. God natt.


Kommentarer
Postat av: KIM

Goodnight my dear carita. Love you

2008-09-08 @ 13:21:05
Postat av: Carmen

tack Lotta! så typiskt bara när man känner att allt går bättre, så blir det en till grej liksom.. men men..

Saknar dig! känns som det var länge sen vi sågs! Kram

2008-09-10 @ 14:37:36
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hahaha vänta bara det blir betydligt mer filmer framöver.. hö hö hö

2008-09-10 @ 16:21:42
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0