Back to normal



Bara lilla jag som utfodrar katterna på morgonen. Jag sa ju att det blev några kilon för mycket igår kväll ;) 

Efter en natts god sömn vaknade jag med ett normalt ansikte. Nämen hallå i spegeln - det är ju jag! Vilken himla tur. Äntligen kan man visa sig bland folk igen. Bara för det ska jag fira med att åka till stan och shoppa lite efter käkkirurgen. Jag behöver nya underkläder, och Michelle med. Så vi ska frossa i stringtrosor, bh, hotpants, strumpor och annat skoj hela eftermiddagen. Det blir säkert lite annat också... Och efter det en fika på nåt riktigt mysigt ställe. Det är kanonväder ute och helt vindstilla, kan det bli bättre? Känner mig riktigt lycklig och förväntansfull idag, och det gör mig glad :)  

En jättefin och underbar dag till er alla!!! 


Kommentarer
Postat av: Simson

Hoppas shoppingen tog bort tankarna på den onda käken.

Skickar lite healing.

PS kul att jag och en av katterna heter samma. DS

Lev Väl

May the 4S B with U

2008-09-01 @ 18:00:46
Postat av: kimsan

Vad bra att du mår bra lotta :) det gör mig ritkigt glad. Mitt smile bliev större när jag läste om det. ja men sen blev det jävla regn! men jag gillar ju regn aa du vet jag är ju lite speciel av mig :) höhö. Ses kanske imorgon. Puss & kram skumbanan eller vf inte könsorgan? mohahaha

2008-09-01 @ 20:50:33
URL: http://kimmenw.blogg.se/
Postat av: Carmen

åh vad härligt!! :)

2008-09-02 @ 00:08:02
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hahahaha förjävla roligt dö

2008-09-02 @ 00:13:03
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0