Äntligen helg

Hinner inte blogga så mycket nu. Jag och Michelle har dammsugit och torkat golven i hela lägenheten, och plockat iordning allt som ligger framme och satt på en tvätt. Nu ska hon strax till jobbet och Jimmy kommer snart hit och hälsar på en stund. I kväll kommer Anna och Peter och innan dess måste jag hinna göra massor av saker. Åker ju till landet i morgon förmiddag så då vill jag att det är någorlunda iordning här när man kommer hem igen.

Jag har funderat och tänkt en massa de senaste veckorna och skulle vilja blogga om allt jag kommit fram till. Får se om jag hinner senare idag eller kanske uppe på landet.


Tills vi ses nästa gång, ha en jättefin och underbar helg alla läsare!

Kommentarer
Postat av: DOLLYOFSWEDEN

åh vad gullig du e :) tack så jätte mycket. kramis

2008-09-27 @ 14:59:18
URL: http://missdolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0