3 konstiga dagar

Usch vad allt har känts konstigt sen i måndags. Har varit så trött men inte kunnat sova riktigt. Somnat vid 2 eller 3 på natten för att vakna genomsvettig ett par gånger innan jag blir klarvaken vid halv sjutiden. Har iof sovit någon timma på eftermiddagen, men när jag vaknar så är jag bara ännu tröttare. Nu har jag varit vaken sen 6, men somnade halv fyra. Inte konstigt att det dunkar i huvudet. Känns som jordens baksmälla varje morgon fast jag aldrig ens dricker alkohol.

Igår röjde jag och Michelle här i storarummet i flera timmar, så nu börjar det likna ett hem. Bara fönsterputsning och tvätt av soffkuddar som återstår nästan. Det känns i alla fall väldigt skönt. Sen är det bara lite smått kvar här och i Michelles rum, som upphägning av lite tavlor, lampor och sladdar mm, sen är 2 rum helt klara. Eftermiddagen tillbringade vi på Frölunda Torg med att sätta sprätt på lite pengar i underklädesaffären. Michelle sken som en sol som vanligt :)

Ska se om jag orkar fixa mina naglar idag. Köpte ett så fint nagellack igår och det måste ju bara invigas. Ska blondera och klippa håret också, i fall jag mot all förmodan skulle orka (och vilja) åka med ut till Hawks på lördag. Det blir nog kul för det är 18 klubbar som anmält sig till tävlingen på dagen klockan 12. Och på kvällen är det nåt rockabillyband som ska spela, så det lär bli en salig blandning av bikers, raggare och annat folk. Hoppas jag har lust att gå på lördag.


Kommentarer
Postat av: Carmen

Åh det är verkligen en jultradition det där! :)

tack för att du finns Lotta!!

2008-09-11 @ 10:45:31
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: KIM

har fått en anonym komentar nu dö haha kan det vara dem tro .. " men alla visste redan att du är helt bombad" .. jojo minsann

2008-09-11 @ 13:40:57
Postat av: Michelle

Vadå "orkar" hänga med, du har inget val om jag så ska behöva knyta fast dig på Frejas rygg och leka att hon är en yak..

2008-09-11 @ 14:52:48
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: KIM

caritacaritacarita . . Du är en av dem bästa människorna i världen .. Och dem som inte instämmer kan köra upp sitt huvud i arlset rent ur sagt :) ville bara lätta på hjärtat! Pusspusspusspusspusspuss din kimsan.. LOVE YOU GOTTI!

2008-09-11 @ 19:46:04
Postat av: Trinity alias Lars

Men lotta nu ska du åka ut å roa dig lite me det folk du gillar att vara kring...Kram

2008-09-11 @ 22:45:18
Postat av: kimsan

åååh va fint :) inte riktigt min stil eftersom att jag gillar "bad" things .. men GUD så snajdigt hörrö .. michelle är allt bra att ha ibland ändå ;P mohaha

2008-09-12 @ 17:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0