Hopp i säng

Pratade med Sigge för en stund sedan. Han hade varit på möte på klubben och berättade att vi blir nånstans mellan 70 och 80 personer på lördag. Faan vad skoj! Ride Free MC har också hyrt in ett band kvällen till ära, jag vet inte vilket, men det spelar ingen roll. Det blir nog väldigt trevligt och jag ser verkligen fram emot lördag.

Nog för att jag sedan januari är en frivillig nunna som lever i celibat, men det betyder ju inte att jag inte kan ha lite skoj. Träffa kul och trevligt folk, prata med goa och intressanta människor, käka gott och dansa lite. Jag ska nog faktiskt dricka lite också, behöver ju inte vara nykterist till max, men bara såpass så jag inte blir påverkad, för det är det äckligaste jag vet. Uuhuu, jag ryser vid blotta tanken på att bli/vara full...fy fan!



Nu ska jag gå och lägga mig och läsa en lång stund. Uppgraderar minnet lite genom att läsa om Stieg Larssons två första böcker i Millenniumserien, så jag kan hoppa på trean som jag inte läst ännu. "Män som hatar kvinnor" klämde jag i helgen och "Flickan som lekte med elden" är det bara en snutt kvar på. Mmmm...nu kan jag snart kasta mig över den hett efterlängtade "Luftslottet som sprängdes". YES!!! Ett tips om ni inte läst dom; gör det! Och karaktären Lisbet Salander är GRYM, riktigt tuff tjej. Bra kvinna reder sig själv som jag brukar säga. (Hon påminner mig faktiskt en aning om Michelle, haha). Fast jag ska erkänna att jag är lite knäpp när jag läser. Jag har den "dåliga vanan" att läsa flera böcker samtidigt. Inte alla uppslagna på en gång, men jag växlar mellan 2-4 böcker tills jag läst ut dom. Jaja, alla sätt är bra utom de dåliga. Sov så gott och dröm sött alla goa läsare!!! 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Känner ett starkt behov av att läsa de där böckerna, se om det stämmer in på mig. Hoho, har ju fått upp gnistan till böcker nu. Och kim är på gång, tvingade på henne Freja som sagt. Snart är hon inne på Idun också. Sen slåss vi väl om saga! hahaha .. Godnatt mammsi

2008-10-08 @ 01:36:31
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Anonym

as nice blogg=)

2008-10-08 @ 09:15:51
URL: http://mellci.blogg.se/
Postat av: Andreas

Klart du ska ut och ha lite kul vännen=) Det behövs ibland!

2008-10-08 @ 18:20:19
URL: http://wehlins.blogg.se/
Postat av: Carmen

Men eller hur!!! Sa ju det! dom böckerna är helt underbara. Eduardo säger att han typ är kär i Lisbeth Salander.. haha.. Sjuuuukt bra böcker!

2008-10-09 @ 00:36:16
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Jimmy Lagerström

Carmen när ska du skriva en bok?

2008-10-09 @ 03:56:25
URL: http://www.jimaoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0