Thinking pink today



Idag är det spåtime minsann. Har lite att fixa fram tills i eftermiddag så det blir att jag sätter mig vid femtiden ungefär. (Sussi, om du läser detta under dagen, kan du maila dina följdfrågor på det vanliga stället, så kollar jag senare idag. Om det inte kommit något mail, så börjar jag och fortsätter i morgon med det andra.) Nu ska jag äta frukost och duscha och sticka iväg för att handla lite småsaker till hemmet. En belysning att ha över diskbänken och bredare fönsterbrädor till vardagsrummet så mina blommor inte åker i golvet och kraschar varenda dag. Lite jobbigt med jord överallt faktiskt :)



En liten önskan till alla mina bloggläsare: Jag har så otroligt många läsare av min blogg varje dag, men så få kommentarer. Det hade varit jätteroligt att få veta vilka ni är :)  Snälla, rara, kan ni inte skriva något pyttelitet någon gång?
Det hade varit så kul. Tänk er 200-600 besökare/dygn, men bara 1-2 kommentarer liksom. Anonymt går också bra :)



Nu vet jag att många undrar varför jag lägger upp den här rosa blomrankan gång på gång. Jo, det är bara för att få er att tänka rosa och inte glömma Bröstcancerfonden. Så glöm inte att stödja ROSA BANDET !!!


En kan inte göra allt, men alla kan göra lite.

Kommentarer
Postat av: Carmen

vi hittade som tur var kattens ägare! Jävla idioter hade inte ens märkt att den var borta.

Tur det. jag fick ingen ro i sinnet här borta med en sån söt liten rädd sak utanför dörren.

2008-10-26 @ 13:15:53
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0