Wake up happy

I natt har jag sovit riktigt gott, för första gången på väldigt länge. Jag vaknade även med en känsla av att vara gladare och det kändes obeskrivligt lättande. Det måste vara den roliga gårdagskvällen som haft en sådan positiv påverkan :)



Igår kom Carmen och Nina och hälsade på. Har jag och Michelle inte träffat dom på en vecka så får vi abstinens. Vi har alltid så jäkla kul när vi träffas! Det är våra djupa, ingående diskussioner om alla dessa minst sagt skiftande ämnen som är så otroligt roliga. Vi får såna skrattanfall så man får magkramper :)

Tack Carmen och Nina för att ni finns och för att ni är två riktiga solstrålar!!! 

Kommentarer
Postat av: Carmen

Tack för att DU finns!! Ni är som min andra familj på många sätt. Alltid underbart att träffa er.

2008-10-10 @ 13:43:54
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Andreas

Visst är det skönt när man har sovit en hel natt:) Ja man blir genast på bättre humör när man vaknar också:) Jag har fått buckt på min sömn också har sovit gott en hel vecka:) Bamse kramar vännen!

2008-10-16 @ 22:49:20
URL: http://wehlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0