Planera och prioritera

Sitter här och softar lite medans jag väntar på Jimmy som kommer vid tolvtiden. Vi ska tillsammans gå igenom vad han behöver ha med sig till Stockholm över helgen så inget viktigt glöms. Allt har ordnat sig vad gäller resa och boende som tur är. Dom blir 5 stycken som åker upp i bil i kväll och dom har turen att få bo i en lägenhet hos en person. På detta sätt tjänar var och en säkert minst 2-3000:- och det är ju kanon då det kostar med mat och annat. Nu är det bara packningen som ska fixas. Och självklart ett stort lycka till i tävlingarna till Jimmy och de andra fyra killarna som ställer upp!!!  Hoppas ni kommer hem med många medaljer :)  Jimmy är jättetaggad, och det är lika kul varje gång att se hans brinnande iver!



Annars ska jag och Michelle bara ta det lugnt idag och småpilla lite i röran här hemma. Tro mig, det behövs verkligen. Det är ju ändå halv storm ute, så lika bra att vara inne. Förutom när Freja behöver gå ut då.

I helgen har jag som mål att börja spå de tre personer jag lovat vägledning. Samtidigt som jag spår så måste jag minnesanteckna vid sidan av för att sedan renskriva och skicka spådomarna. Detta tar lite tid, men jag ska verkligen försöka få iväg era spådomar inom de närmsta två veckorna. Först är det min goa vän Sussis tur, för hon har väntat längst (alldeles för länge), sedan kommer min fine vän Andreas och därefter är det L:s tur (du vet vem du är :D ).



Önskar alla mina bloggläsare en fortsatt jättefin och underbar dag. Bamsekramar och kärlek till er alla!!! 


Kommentarer
Postat av: Andreas

Ska bli spännande och se vad det visar:) Hoppas det går bra för Jimmy i tävlingen! Kram vännen!

2008-10-24 @ 14:02:52
URL: http://wehlins.blogg.se/
Postat av: Sussi

Tack Snälla Lotta!



Ser fram emot vad dina kort visar,hoppas ju på lite ljus i situationen!Har nog någon följdfråga på vad som har hänt efter jag skrev mail till dej.Hoppas att det är ok!



Bamsekram



Sussi

2008-10-24 @ 18:07:25
Postat av: Sussi

Hej Lotta!



Nu har jag skrivit två mail som ligger på Passagen.



Följdfrågor i bägge!



Men det är ingen panik!



kraM*



Sussi

2008-11-02 @ 20:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0