Nu har jag tröttnat

Fy faan vad du är patetisk! Nog för att jag hela tiden vetat om hur mycket du pratar med folk, om allt och inget, men att du var en sån jävla glappkäft trodde jag aldrig. Och du vet vad jag anser om glappkäftar. Och även vad jag anser om att försöka vara någon och något som man inte är, och det är ju du världsmästare på. Nu vet jag hur mycket du glappat om saker som gäller mig...och att jag fram tills nu har hållt käften om dig och alla dina jävla konstiga egenheter. Ja några vet ju lite om vilken feg fitta du är i verkligheten, det märkte ju dom här personerna vid ett speciellt tillfälle, och det är något
alla i den mc-klubben vet nu, men jag har aldrig glappat om dig till andra. Men tro faan inte att du kan fortsätta pladdra om mig bara för att du vet att det är en hederssak för mig att vara tyst och inte prata skit. Glöm det, den hederssaken gäller bara alla andra nu, inte dig!

För nu har jag ta mig faan tröttnat. Jag ska läcka så mycket skit om dig, och låta vissa personer sprida skiten vidare inom bikervärlden, där du försöker spela rollen som en farlig och respektingivande tung biker. För fasen, alla som är lite normala genomskådar ju dig på 5 minuter. Du är bara en väldigt förvuxen sketunge (fast du närmar dig 40 årsåldern), och det finns ingen man som tycker du är en "heavy biker". Du är bara patetisk, feg, barnslig, pervers och konstig.



Åååh, är så förbannad så jag har lust att....åååå, ska inte ens skriva vad.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hahahhahaha den nörden helt sinnes..

2008-10-05 @ 21:59:23
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Kim

Hahaah jag förstår vem du skriver om .. och alla vet vilket AS han är. Mu mu din raptor.

2008-10-05 @ 22:09:47
URL: http://kimmenw.blogg.se/
Postat av: kenta

hahaha jag vet vem du pratar om ..den "mannen" har vi alla skrattat jävligt gött åt. vi kalla den flaggstången för dvärjen .. som man säger här i götet änna : stor i orden men jävligt liten på jorden ;) hahah!!!!! det är fan mer kuk i dig än i han.

2008-10-05 @ 23:12:20
Postat av: Lotta

Värst mkt "kuk" i mig är det ju faktiskt inte med tanke på att jag lever i celibat, haha! Men lite mer "stake" då kanske...

2008-10-06 @ 08:34:34
URL: http://lottagotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0