Har du lagt märke till...

att jag sedan en tid tillbaka har mängder med annonser i min blogg? Nu tänker jag presentera de tre första till att börja med. Dom här tre webb-butikerna har så gott som allt man behöver vad gäller kläder, skor och underkläder. Har man väl börjat klicka runt därinne kan man knappt slita sig, jag lovar!

STELLA KEI : Här hittar du det allra senaste i Sveriges trendigaste modebutik på nätet. Du erbjuds exklusivt mode, märkeskläder och prispress på de hetaste märkesparfymerna. Alltid snabb och fri frakt. Välj bland 140 olika märken och designers som; fornarina, hanky panky, koola anna, pepe jeans och rock & republic för att bara nämna några.

EVAS UNDERKLÄDER : Låt dig inte luras av annonsbilden! Nog för att det finns sexiga underkläder i ett enormt utbud, men inte bara, utan här hittar du också precis allt annat som en tjej / kvinna behöver och vill ha. Mitt eget favoritställe att fullkomligt frossa i, jag vill ha allt härinne!  Trosor, BH, korsetter, badkläder, strumpor & strumpbyxor, toppar & linnen, tights & leggings, kjolar & klänningar, set, plus-size underkläder samt underkläder för män.

BRANDOS : Sveriges största skobutik på nätet med fri frakt, fri retur och öppet köp i 30 dagar. Du hittar skor till barn, dam och herr, allt från fashionista till arbetsskor till bröllop & bal, Finskor, sportskor, vardag och fritid, you name it. Över 3000 modeller i sortimentet och över 160 olika varumärken.  adidas, björn borg, cat, donna girl, esprit, evisu, fornarina, friis & company, henry lloyd, hunter, kangaroos, killah, levi´s, marc o´polo, mexx, miss sixty, musto, nike, park west, paul smith, playboy, puma, quiksilver, ralph lauren, replay, timberland, ugg och von dutch...för att bara nämna ett fåtal.

TA DIG EN TITT, DU BLIR INTE BESVIKEN !!!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Sen har du länk till min blogg;) Jag säljer allt inom piercing utrustning och smycken och tatuerings utrustning o märkes klockor:) Ska ha igång en webshop sen så kan du ha länk till den med om du vill:)

2008-10-28 @ 21:52:05
URL: http://wehlins.blogg.se/
Postat av: Carmen

hahaha.. Du är så söt! Tur att jag har människor som muntrar upp mig ;) .. Dom senaste två veckorna hra varit så himla stressiga och fulla av ångest.. :S Ska bli underbart när detta är gjort på fredag!

Och som jag längtar till måndag!! Vi kommer ha så mysigt! Dansa din djävul är given. Vare sig Michelle vill det eller ej! ;)

2008-10-29 @ 22:32:06
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0