Bäbää...

Jaha ja, nu sitter jag här framför datorn igen då :)  Väntar på att mitt hår ska torka så vi kan sticka iväg till affären och apoteket. Har blonderat håret så jag ser normal ut tills festen på lördag. Jag och Michelle satte också i slingor i Kims hår. Det blev jättesnyggt i hennes mörka hår. Blandade tunna slingor i guld, nougat och honung...det kommer hennes Mikael att gilla ;)  Ju mer Kims hår torkar nu desto gladare blir hon när hon kollar i spegeln. Det blev verkligen fint.

By the way...upptäckte nyss att "fransyskan" som Jimmy kom med igår och som har tinat klart nu, inte är en fransyska, utan en megastor lammstek. Ve och fasa! Jag äter iof inget kött alls nästan så mig gör det inget. Men Michelle och Jimmy äter inte lamm och kalv, det är ju djurbäbisar! Men det är synd att slänga det, så vi kokar köttet i lite buljong några timmar, sen kan vi dela det i småbitar och blanda i Frejas mat. Hon gillar nog det, eller kanske katterna.

Nä, nu ska vi dra. Orka laga middag...vi köper färdig vegetarisk thaimat istället. Ha det gott alla tills vi hörs igen!

Kommentarer
Postat av: Rebelen Alias Lars

Ja äter man inte kött så förstår jag...Men lamm äter inte jag heller...så då skulle jag göra som er ge det till hunden eller katterna...:)

2008-10-07 @ 23:07:17
Postat av: Carmen

Tack!

SKa verkligen försöka komma förbi på torsdag :) Saknar er med!!

2008-10-07 @ 23:27:28
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0