Novembersöndag



Michelle var ute och festade med sina gamla killkompisar igår och stannade i en av sina kompisars lägenhet i Vasastan tills klockan tolv idag. (Carmen, detta måste djupanalyseras, you know why, haha). Nu har hon slocknat i soffan framför "Stjärnor på is" på tv:n och märker inte ens hur högt ljudet är. Freja ligger och snarkar i den andra soffan. Så söta så!



Igår var vi tre ute i skogen på en tretimmars långpromenad och det var kanonväder med solsken ute. Vi hämtade massa grejer som vi ska sätta i blomlådan och krukorna på balkongen. Tallris med kottar på, enris, lingonris, järnek, kvistar med nypon på, mossa och nåt annat som ser ut som små röda äpplen. Vi hade tänkt fixa det tillsammans idag, men det kan jag nog glömma med tanke på fyllot i soffan. Sen kan hon knappt prata heller pga för mycket vattenpipsrökning :)
Sent igår kväll fick jag en riktig deppis med en sån meningslöshetskänsla så jag knappt kunde andas. Antar att det var pga gravsmyckningsdagen och min mamma, för hon har ingen grav jag kan gå till. Hennes aska är spridd i havet. Men jag bäddade ner mig med en bunt tidningar, Freja, Gizmo, Amiina och Monica, och sen släppte det efter ett par timmar. Sen kunde jag sova gott och idag känns det lite bättre faktiskt, som tur är! Så idag tar jag det bara allmänt lugnt.



Sitter och sätter ihop Kims halsband och örhängen, hon fyller ju år i morgon så jag hoppas jag hinner bli klar innan hon och Carmen kommer hit i morgon kväll på middag och film. Gjorde ett smycke till Michelle igår också innan hon stack iväg. Hennes älskade ödla :)  Carmen ska också få sina smycken i morgon. Nä, nu håller Freja på och klättrar på mig, hon vill gå ut. Ha det så gott alla och sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Andreas

En som har haft det skoj på Halloween ialf:D..Hehe..

Då ska ny pyssla ordentligt inför jul:) Ska jag julpynta ska jag enbart köpa svart jul pynt..Haha..Så det fanns förra året. Men då bodde man på b-hemmet och där va inte så lönt att julpynta..Hehe..Jag hade med en liten skum deppis igår allt kände helt konstigt och sen hände det ingenting och jag var sugen på att hitta på nånting kul.

2008-11-02 @ 17:07:38
URL: http://wehlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0