Spådom och sanering

Kände ett litet behov av att snabbt gå in och skriva nåt litet här. Bara för att ni inte ska tro att jag lagt ner bloggandet helt, för det har jag inte. Jag har haft väldigt mycket att göra och tiden har inte riktigt räckt till. Eftersom jag lovat att spå ett fåtal personer så prioriterar jag det för tillfället, för jag vill hålla mina löften, även om det går trögt och tar lite tid. Jag håller även på att ta bort mina medlemsskap på vissa internetsidor som jag finner vara helt meningslösa.

Det är lite meckelimeck att hitta allt, för dom flesta har jag glömt bort och jag använder dom inte. Jag vill inte finnas överallt utan bara behålla medlemsskap på ett fåtal sidor jag tycker är intressanta och som ger mig något meningsfullt tillbaka. Tex; Facebook, SBW och några forum för New Age-intresserade som mig själv. Netlog, Tagged, Wayn och några andra går fett bort. Jag hinner helt enkelt inte. Jag använder ju inte ens msn mer än möjligtvis 10 minuter i månaden liksom. Nej, jag vill lägga min tid på ett fåtal men intressanta sidor, samt hinna blogga mer när jag är klar med det jag lovat. Så nu är det bara kortläggningar och medlemsskapssanering som gäller för några dagar framåt.



Tills vi hörs igen så får ni alla ha en fortsatt fin och underbar helg. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0