Hår överallt

Igår fick Michelle ett frispel på sitt långa hår igen och tänkte ta en sax och bara klippa rätt av. Herregud unge, är du helt jädrans galen eller? Det slutade med att hon övertalade mig att klippa av det, gulp, det var inte roligt att se hennes fina lockar dala mot golvet. Men jag förstår henne eftersom hon får huvudvärk av det tunga håret. Så det blev nästan 20 cm som rök. Samtidigt var Kim hos frisören och klippte sig till ungefär samma längd. Och nu ska dom bli blondiner :)  Själv tvingade jag Michelle att klippa av mig halva håret häromdagen så allt slitet försvann, fasen vad gott. Men det växer så himla fort, till sommaren är det till midjan igen ungefär. Jag förblir nog också blondin ett tag till...kanske.

Idag har jag varit med Jimmy på ett ärende inne i stan, och det gick rätt bra. Efteråt träffade vi Basia på Franks och tog en fika. Hon jobbar extra där, men idag var hon ledig. Så kul att träffa min lilla underbara svärdotter :)  Hon är verkligen en jättefin tjej på alla sätt och vis, och jag älskar henne! Efter det var jag runt i några affärer och köpte varsin jättego halsduk till mig och Michelle, några armband och ett slingset till Michelles hår. Det går ju inte att bara blondera ett mörkfärgat hår så där rätt av, man får göra det stegvis. Dvs, jag får göra det :)

Nä, nu tror jag det är dags att dra igång en tävling igen. Jag kommer längre fram att lotta ut vägledningar med tarotläggningar mm, men just nu måste jag först spå färdigt de personer som väntar, så jag tänkte köra en Mary Kay tävling igen. Hoppas det blir fler som deltar den här gången. Med tanke på hur många som besöker min blogg varje dag så var det lite konstigt med bara 5 deltagare. Det krävs ju inget besvärligt för att vara med i utlottningen menar jag. I vilket fall som helst, håll ögonen öppna, för en ny tävling startar i dagarna!



Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha galen nej bara lite, ibland ;) nä men det var så sjukt skönt att klippa av skiten. Tack för att du ställde upp annars hade jag sett ut som ett troll vid det här laget :) Åh vad roligt med en tävling, fasten ja inte får vara med :D

2008-11-26 @ 21:15:04
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Michelle

Haha peddotomte?

Nej nej han är bara lite "sexmissbrukare" (utan antydan till någon)

2008-11-28 @ 00:04:22
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Carmen

ni är så himla fina i håret alla tre!

Tack för att ni är så fina människor som ni är. Det är alltid så roligt o mysigt att träffa er! Helt underbar är du Lotta! Och roligare människor än du o Sigge tillsammans finns det inte! Kan börja skratta bara av att tänka på hur ni två håller på! Söta är vad ni är! ;)

2008-11-28 @ 16:48:36
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Rebelen Alias Lars

Ja förstår hon att man kan bli galen ...Jag vet jag klippte av mitt hår också bara så där..:)

2008-12-01 @ 17:41:41
Postat av: Carmen

Det är dåligt med uppdatering här! ;)



Mina boktips är gryma! dom där två engelska böckerna vet jag inte om dom finns på svenska, men dom är riktigt bra. Vi får ses snart! Måste bara bli helt frisk först så jag inte smittar ner er. Kram!

2008-12-03 @ 17:39:03
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0