Maxad måndag



Herreminje vilken stressig dag det var igår. Först iväg till min samtalsterapeut, som alltid är lika trevligt om än väldigt jobbigt känslomässigt. Fick till min stora glädje beskedet att hon inte ska sluta till nyår. Hon ska vara kvar, men bara behålla ett fåtal patienter pga kraftigt minskad arbetstid då hon samtidigt studerar. Hon frågade om hon fick ha kvar mig som sin patient, och det vill jag så klart, så vi blev jätteglada båda två!

Därefter köpte jag julklappar åt alla mina älskade och nära. Det tog ju hela dan. Men då är ju iof nästan alla köpta och det är skönt. Jag skiter i om jag får julklappar själv, eftersom materiella saker betyder väldigt lite för mig, men jag vill väldigt gärna köpa till andra. Finns det något roligare än att ge saker till dom man tycker om och se hur glada dom blir?

Sen åt vi middag och jag gick och la mig vid niotiden. Tror ni jag blev chockad när jag vaknade halv tio idag och ser Michelle och Kim sitta i soffan? Jag vaknade inte en enda gång under natten trots att jag glömde alla kvällsmediciner och att ta av mig kläderna. Jaja, jag sov gott i alla fall :)



Ett litet PS. Till Andreas; några dagar till vännen, sen är jag klar. Till "NN", som undrar hur mkt jag tar för att spå dig. Ingenting så klart, du är min vän! Hör av mig till dig snarast. Till "NN" som lämnade ditt mob.nr. Du är helt underbart snäll och omtänksam. Men jag ringer nog inte, för jag vill helst inte veta ngt om du vet vad. Jag hör av mig till dig där vi brukar höras av. Dom varmaste kramarna till er alla tre!!!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Det är lungt vännen ta den tid du behöver:) Jag själv har inte orkat blogga eller nånting på länge nu har mått dåligt och varit krasslig..

Skönt när man lyckas att sova så länge:) Man känner sig som en ny människa när man vaknar. Jag vaknade så igår morse:) Men idag e man lika krasslig igen:( Bamse kramen till dig min vän!

2008-11-29 @ 22:29:22
URL: http://wehlins.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad faan ska vi skattebetalare pröjsa dina terapeutsamtal för?

skaffa ett jobb och prata med jobbarkompisar istället. varför jobbar du inte?

2008-12-04 @ 07:38:57
Postat av: Lotta

Dom betalar jag för själv serrö, din looser. Vissa har råd med sånt. Och en anställning har jag också till skillnad från dig...så när blev du en skattebetalare egentligen din samhällsparasit? Skaffa dig ett jobb och ett liv nu istället din misslyckade dumma kossa ;)

2008-12-04 @ 15:41:18
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Andreas

Haha bra svar Lotta;) Kramar

2008-12-05 @ 00:29:33
URL: http://wehlins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du, jag tycker inte du ska svara mig på det jävla viset,för du vet inte vem jag är. Du har så jävla fel och jag tycker så himla synd om dina släktingar.

Efter ditt sista inlägg så säger jag bara: Ja för helvete- gå i kloster och gör oss alla en tjänst. Försvinn från jordens yta, för vem i helvete skulle sakna dig förutom dina 2 barn. Svar INGEN din jävla neggo hora.

Och om du vill ha ett bra tips, eftersom du klänger dig kvar vid det gamla; sluta snacka med Stués nya tjejer, varför gör du det?

Din avundsjuka förbittrade hora..........

Låt framtiden ha sin gång och låt allt gammalt vara glömt! OK?

Bara försvinn så e du hygglig, mvh ...VÄLDIGT MÅNGA

2008-12-05 @ 21:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0