Späckad helg



Det är mycket nu. Michelle och Kim ska iväg på maskerad vid sjutiden. Det är Kim och en annan tjej som fyllt år som har en stor fest för nästan 80 personer i kväll på en krog i Majorna. Jag har lovat att lägga make-upen på M och K för dom ska klä ut sig till samma grej :)  Lär nog få ryggskott efteråt, men det är så kul att sminka andra så det är det värt. Och särskilt M och K för dom är så tacksamma att sminka för dom är sådana naturliga skönheter :)  Ska fota dom innan dom går och lägga upp en bild här sen så ni får se resultatet. Det kan ju inte bli annat än kanon!

I morgon kommer mina busiga barnbarn Oliver och Liam hit efter lunchtid. Vi ska passa dom tills på söndag eftermiddag eftersom deras föräldrar ska på fest. Så här lär det bli lattjolajbans så det står härliga till i två dagar :) Hoppas verkligen det här regnvädret drar bort tills i morgon så man kan gå till Slottsskogen eller nåt. Det blir lite väl trist att bara vara inomhus hela helgen. Freja gillar inte regn och blåst heller, så snälla solen titta fram lite grann please!

För övrigt kommer jag inte att hinna med så värst mycket mer än att passa barnen och laga mat. Jag hade egentligen tänkt mig att ägna helgen till att spå, läsa och börja röja mitt rum, så jag hade kunnat börja spackla och slipa i nästa vecka. Jag vill ha klart mitt rum inom de närmsta veckorna, för sen börjar det närma sig jul och man får så mycket annat att göra. Även om vi inte ska fira jul hemma så vill jag ändå ha lite julstämning från första advent och framåt. Jag kan inte tänka mig att vara utan apelsiner med nejlikor i röda sidenband, doft av hyacinter, tallris, lussekatter och clementiner, adventsljusstakar osv... Det går bara inte :)  Julen skiter jag i, men stämningen innan och dofterna måste jag bara ha.  


Kommentarer
Postat av: Carmen

åhhh vad julmyspys vi ska ha!!!

2008-11-07 @ 18:15:24
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Carmen

hehe.. eller hur! men nu när jag igång igen ;)

Helt klart måste vi ses snart!! Kram

2008-11-08 @ 13:17:34
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Andreas

Ska jag julpynta så ska det bli med enbart svart jul pynt:)Hehe..Jag skiter med i julen blir att köpa nånting till guddottern och sen till resten av familjen blir det och ge bort något som man har liggandes som man har köpt på sig..Hehe..Sen e det ingen som tycker det är roligt att köpa nånting till mig för jag kan alltid ordna grejorna billigare eller har jag allt sånt onödigt som man brukar få redan..Haha

2008-11-09 @ 20:36:10
URL: http://wehlins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kimsan är tillbaka i bloggvärlden!

2008-11-10 @ 20:38:05
Postat av: Michelle

Åh nejlikor.. Vi måste sätta fart nu.. Haha

2008-11-10 @ 22:46:24
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0