Innan läggdags

Tillbaks framför laptopen igen då. Medans Michelle och Kim kollade på Insider tog jag mig ett långt varmt bad. Allt för att försöka lindra värken jag fick när jag vurpade förut idag. Sen ville jag inte se på hur djur blir torterade och utnyttjade, inte för att jag inte bryr mig, för det gör jag verkligen, utan för att jag börjar gråta. Nä, då var det betydligt trevligare att ligga i badet och drömma om den lilla goa valpen som Andreas har på gång åt oss. Kanske, kanske att det kan ordna sig att vi får köpa den lilla. Tack snälla Andreas som fixar och grejar så mycket åt Michelle och mig, du är så himla gullig och go! Mer om valpen vågar jag inte skriva nu, ifall det inte blir nåt köp/omplacering, för då blir jag bara så ledsen och besviken. (Men om det blir så ska hon kallas Troja).  Då blir Troja och Freja garanterat dom vackraste bästisarna i hela GBG! För att inte tala om bortskämda, fast på rätt sätt med mycket kärlek, bara det bästa är gott nog åt våra familjemedlemmar :)

   

Innan jag avslutar mitt babblande vill jag bara tipsa er om en hårvårdsserie som är helt kanon. Godwell dualsenses. Till vänster ser ni produkter för alla möjliga speciella behov och olika hårtyper. Tex; för mer volym, för färgat hår, för lockigt hår och för hårbottenproblem mfl. Mitt hår som jag blonderat rätt mycket dom sista åren var väldigt risigt milt sagt. Så jag har provat Rich Repair  för torrt och skadat hår, bilden till höger. Jag säger bara KANONBRA! Håret blev som silke :)

Nu kom jag precis tillbaka från Michelles rum, hon ropade på mig, det hade kommit bilder på valpen från Andreas. Oooh my good, var hon vacker eller var hon VACKER???  Andreas skrev att hon är våran om vi vill ha henne. Tack Andreas, tack! Nu måste jag in till M igen och titta på bilderna, och så måste vi skriva tillbaka till A att vi är störtförälskade och inte vet hur snabbt vi kan ta oss ner till Skåne... Jag måste ruuuuuusa nu, god natt :)



Kommentarer
Postat av: Andreas

Det är lungt:) Bara glad att valpen kommer till ett bra hem därför jag har laggt ner lite tid på hälsa på henne och så för det är d värt:) På så sätt gör jag alla en tjänst ni får eran dröm pittis, ägaren vet att den kommer till ett bra hem och slipper vara orolig och sen valpen kommer komma till ett hem med mycket kärlek och sen får vi äntligen träffas också och det ska bli kul:) Bamse kramar till er!

2008-11-13 @ 01:17:44
URL: http://wehlins.blogg.se/
Postat av: kim

jo på tal om äcklerna på jeffan ;) Jag tror minns vem som ragga upp dem. hahaha fast det var ju för att dem hade pengar i mängder. Vi hängde la med dem innan han slisket spillde ut en hel jääävla öl på mig. Då jag skulle hem & byta byxor .. haha när Jimmy ordagrant flippa!

2008-11-14 @ 16:10:26
URL: http://kimmenw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0