Slut vid 41

Igår var jag hos min jättegulliga kurator. Vi pratade om min tidsbegränsade sjukersättning. Nu har jag varit sjukskriven sedan 2003 och både jag och mina läkare har förstått att jag aldrig mer blir frisk.  5 år som sjukskriven, väldigt tråkigt och enformigt men behövligt. Jag har väl kommit till insikt nu om att jag slutar som förtidspensionär vid 41 års ålder. Inget jag kan göra något åt - bara att acceptera. Vilket som, vi bestämde oss för att påbörja allt som behövs för ansökan om att gå i pension. Alla läkarintyg som skall skrivas mm. Det blir lite meck med ansökan eftersom jag har skyddad identitet, så allt tar ju tre gånger längre tid. Uuääk vad jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0