Överallt och ingenstans

Aaah, nu har jag skurat halva balkongen och kan knappt röra mig. Men måste ta resten lite senare för jag ska måla den i morgon. Det ser ju för jävligt ut där nu. Färg som flagnat bort på både räcket och betonggolvet. Så i morgon blir det vitmålat räcke och på torsdag ska det läggas trägolv. Sen åker alla växter i sina krukor och spaljee´r ska skruvas upp. Sen återstår ju bara projectet att näta in hela skiten så att ingen katt kan hoppa över räcket och sticka ut. Får fundera på hur den lösningen ska se ut. Vägrar att ha ett fult hönsnät. Kanske något i smide som jag får måla vitt också. Jaja, det blir nåt i alla fall.

Kom just in från en promenad med Michelle och Freja. Vad varmt det var ute helt plötsligt. Kanske blir fint ett par dagar igen nu då. Hoppas det. Hade tänkt att åka till landet över midsommar och fixat klart en del saker. Den nybyggda altanen måste få räcken och trappa. Bästa stället att sola på när den är färdig om man inte orkar gå ner till stranden. Freja gillar ju att ligga och sola också. Det är lite mycket nu, men bäst att få allt klart någon gång. Känns mest som att jag är på alla ställen samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0