Min son - Min stolthet!

JIMMY - "THE SAINT"

Först vill jag bara säga att jag älskar dig obeskrivligt mycket, men det vet du förstås! Sen hur glad jag är över att du träffat och förlovat dig med Barbara, som är den mest underbara, gulliga och rara svärdotter man kan önska sig. Vi älskar dig Basia!!! (När blir man farmor måntro?) :-)))  Eller vänta lite med det...måste hinna fixa hela trädgården på landet först och bygga eran egen lilla sommarstuga med veranda : 


Jimmy Lagerström och Barbara Grzybowska
förlovning vid havet i Polen den 15 februari 2008

Sen vill jag säga hur stolt jag är över dig! Att du lyckats komma så långt på din väg, att nå din dröm, att bli proffsfighter! Vi tycker allihop att du är så otroligt duktig, målmedveten och envis. Detta är bara början på din karriär.
Lycka till i Luxemburg den 12:e juli på Fight Fiesta Deluxe 5, vi håller tummarna!


Min son Jimmy, jag och min vackra svärdotter Basia, Sigges 50-årsfest på
Hawks MC den 31:a maj 2008


Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag är så stolt, hihi MIN storebror! :D

2008-06-24 @ 16:32:18
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Jimmy & Basia

Jag älskar dig Mamma, vi ses imorn så får du pryda min lägenhet med krukor och palmer! :) // Jimmy



Du är den bästa svärmor, och jag jobbar på barnet ;) Det ska nog bli några små potatis huvuden som springer runt på landet nån dag! Puss och kram, Basia

2008-06-25 @ 01:31:55
URL: http://www.graciebarragbg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0