Då var det dags

Nu har Michelle fixat iordning min blogg, igen. Den förra som jag började på och skrev en del i raderade jag. Nu kommer jag inte undan längre. Michelle och några andra har tjatat på mig i över ett år att jag borde skriva blogg. Dom tror att det skulle vara bra för mig att skriva av mig. Få ur sig all skit med andra ord. Och visst, jag håller med, men det är fruktansvärt jobbigt att lämna ut sig. Jag har i alla fall bestämt mig nu. Allt ska ut! Det får ta den tid det tar, för många saker är väldigt känsliga fortfarande.

Jag kommer att blanda mina inlägg. Dels kommer jag att skriva om vardagliga saker, som i en dagbok, dels kommer jag att skriva om saker jag varit med om i mitt liv. Jag vet att flera personer kommer att sätta morgonkaffet i vrångstrupen när jag skriver om en del saker, men det skiter jag i. Dom har aldrig tagit någon hänsyn till mig, så varför skulle jag bry mig?

Ja här är den i alla fall, min nya blogg! Håll till godo gott folk, här ska inte sparas på krutet ;)

Kommentarer
Postat av: Kimsan..

Fan va bloggen blev fin lotta!!! riktigt fin och det är verkligen du. Michelle har gjort ett bra jobb här med :)

2008-06-17 @ 19:06:41
Postat av: Michelle

Så ska det tommefan låta Mamma <3 UT mät .. :D

2008-06-17 @ 23:07:40
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0