Back in town

Japp, då var man hemma igen då efter en jätteskön långhelg på landet. Vi hade det som vanligt hur mysigt som helst med god mat, roliga filmer, sköna promenader, bad i sjön (alla utom jag) och en massa fixande i trädgården. Får lägga upp lite bilder i morgon. Michelle och Kim som aldrig varit intresserade av trädgård överhuvudtaget hamnade helt plötsligt i ett maniskt tillstånd, dom ville aldrig sluta gräva eller rensa ogräs. Det flög jordklumpar och rotsystem hej vilt när dom rensade. Det var riktigt kul faktiskt. Vi fick gjort mer under den här helgen än vad jag skulle ha hunnit själv på tre helger, så tack tjejer, det var gulligt av er.

Nu sitter jag här efter att ha duschat i typ 40 minuter, fick för mig att jag fått nån fästing någonstans, så det var bäst att kolla noga. I morgon ska Michelle upp vid sextiden för hon börjar jobba med sin pappa igen. Ska se om jag vaknar först så jag kan överraska med färdigt kaffe. Så nu blir det bara jag och Freja hemma på dagarna. Tar nog och åker hem till Jimmy en stund i morgon och hjälper honom stryka och sätta upp en köksgardin. Han behöver lite hjälp på traven med att få sin lägenhet lite mysig. Vid femtiden är Michelle hemma igen.

Och Michelle! Ta det lugnt på jobbet i morgon nu, så du inte kommer hem med svetsblänk eller galvfrossa ;) 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha det flög jordklumpar och rotsstem hej vilt. Det var roligt hahahah :D

2008-07-01 @ 20:15:36
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0