Yes!!!

Äntligen har jag gått ner de flesta av dom ca 9 kg jag dratt på mig under det senaste året. Magen är nästan, nästan helt platt igen. Jag trivs bäst när jag väger 58-60 kg, det passar bäst till min längd, och nu har jag bara ca 3 kg kvar. Vad glad jag är! Det måste vara alla promenader med Freja som gjort susen.

Ska be Jimmy om ett specialanpassat träningsschema när han kommit hem från Luxemburg. Eftersom jag inte gillar "bodybuilderstil" på tjejer (mig själv) får han ta fram nått som bara fixar dom delar jag är missnöjd med. Lite mage, lår, överarmar, rygg och rumpa. Jag förklarar för honom hur jag vill att det ska se ut och så fixar han resten. Han är grymt duktig på sådana saker! Och tur är väl det, jag vill se ut som en kvinna, inte som en kvinna med mansmuskler liksom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0