Väldigt sällan

Jag får många förfrågningar även här på min blogg om jag har börjat spå folk igen. Njae, jag tappade lusten och orken för att spå i januari, och lade i samband med det ner hela min verksamhet samt stängde min hemsida. Någon gång i framtiden kanske jag tar upp detta i större skala igen. Eftersom det var ett av mina största intressen förut så kommer jag med all säkerhet få tillbaka lusten att spå med tiden.



Tills dess spår jag bara mina allra närmaste, samt några få personer som som verkligen behöver vägledning. Jag lovar att informera om och när jag börjar spå i större skala igen! 

Kommentarer
Postat av: Rebelen alias Lars

oj kul om man kunde spå folk eller ??? Ja då ska man hålla händerna under bordet då :)

2008-07-16 @ 16:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0