So sad

Dom sista åren har jag lärt mig att säga ifrån. Det är inte okey att säga vad som helst till mig eller göra vad som helst mot mig. Jag rycker inte bara på axlarna längre och förlåter allt och alla. Jag är inte "lilla snälla Lotta" längre som man kan behandla hur som helst. Numera behandlar jag bara dom som själva är trevliga, snälla och respektfulla på samma sätt tillbaka. Jag behandlar andra som dom behandlar mig med andra ord. Egentligen bär det mig emot innerst inne eftersom jag inte är en sådan person. Men jag har förstått att det är det enda sättet att vara på för att inte gå under. 

Ljug för mig, lura mig, förlöjliga mig, bedra mig, håna mig, hota mig, svik mig....och du existerar inte längre.

Kommentarer
Postat av: Trinity alias Lars

Ja det är bar att kunna säga nej..Å jag håller me dig i allt du har skrivit..Kram

2008-07-06 @ 00:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0