Sorg

Jag har så mycket obearbetad sorg inom mig så det känns som om jag ska explodera i miljoner bitar. Det har hänt så många hemska saker i mitt liv de senaste åren, det ena tätt följt av det andra, så jag inte har hunnit sörja klart en sak innan nästa tragedi inträffat. Det känns så svårt just nu. Varje morgon när jag vaknar försöker jag tänka att detta är en ny underbar dag som jag ska försöka göra det bästa av. Men det slår aldrig fel. Någon gång under dagen dyker det alltid upp någonting som påminner mig om något jag är ledsen för. När jag skrev inlägget om min älskade Aiisha igår fm, så blev jag jätteledsen och grät hur mycket som helst. Jobbigt, men samtidigt skönt att få gråta ut ordentligt över förlusten av henne. Min underbara fina lilla Aiisha. Jag hoppas och ber om att någon gång få slippa den här eviga tunga känslan av sorg, som värker så i själen och som gör så ont. 



Jag önskar så att det fanns någon som bara kunde hålla om mig tills det slutar göra så ont 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Mamma jag håller om dig!

2008-07-31 @ 16:08:17
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Zeke från SBW

Här får du en BAMSE-KRAM!!

2008-07-31 @ 20:44:14
Postat av: Andreas

Massor med värmande kramar vännen. Vet hur det är.....

2008-07-31 @ 23:49:24
Postat av: Michelle

LITE klumpig? hahahaha

2008-08-01 @ 17:43:54
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Andreas

Jag lovar att hålla om dig när jag kommer och hälsar på tills det slutar göra ont i dig vännen och då får det bli världens längsta kram bara det kan sluta göra ont i dig:) Kram vännen finns här alltid för dig

2008-08-03 @ 10:04:50
Postat av: greken

hejsan

jag hitta hit via sbw o läste lite...

jag vill väl egentligen inte någonting utom att visa mitt deltagande. läste texten neråt o det var ju fruktansvärd läsning!

hoppas i all enkelhet att du kommer vidare i livet och att allt ordnar sig

ha en fortsatt trevlig sommar

2008-08-03 @ 14:13:19
URL: http://greken777/spaces
Postat av: Trinity alias lars

Ja skickar en björn kram....

2008-08-04 @ 11:28:05
Postat av: Anonym

Din dotter skriver, mamma jag håller om dig, fy fan vad sjukt. ska ens barn behöva läsa att ens mamma har det så himla hemskt. Dåliga mamma är du!! fy fan! En mamma ska hålla om sin dotter, inte tvärtom. ta livet av dig ist din cp kärring

2008-08-04 @ 17:46:49
Postat av: Michelle

Skit ner dig anonyma idiot. Fan sträck på dig visa lite självkänsla och stå för vem du är.. Fega kuk

2008-08-04 @ 22:51:13
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Till anonym: Kanske du som skulle ta tag i saken och göra välden en tjänst och ta ditt liv istället. För det värkar inte finnas så många hjärnceller i ditt huvud och vi har nog med sånna idioter som dig här i välden. Och sen är det väll meningen att man ska stötta varandra i en familj när någon mår dåligt eller har jag fel? Så du anonym eller rättarsagt fega fanskap som inte vågar skriva ut ditt namn när du vågar va så spydig när du skriver komentar. Men skaffa alldrig familj för helvete för det lär du inte klara av med den inställningen.

2008-08-05 @ 02:04:17
Postat av: KIM

din fega hora. kom igen visa ditt äckliga namn.. du borde passa din smutsiga käft innan du får upp något i den .. något laddat. om du någonsin skriver här igen. så ska vi se till att du får gräva din egna grav ditt jävla offer.

2008-08-05 @ 12:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0