Lycka till Jimmy!



I morgon åker min son Jimmy till Stockholm och stannar där tills på fredag. Då tar han och ett par till flyget till Frankfurt för att byta flyg till Luxemburg, där dom blir hämtade på flygplatsen för att åka till Remerschen. Hoppas han inte blir alltför trött av den resan. På lördag den 12:e juli smäller det på MMA-galan! Såg på honom igår att han var laddad till tusen och i toppform. Nu hoppas vi alla att han inte åker på nån förkylning eller infektion som han brukar göra inför varje tävling.

FIGHT FIESTA DELUXE 5 - HIGH VOLTAGE - MMA-FIGHTING
JIMMY LAGERSTRÖM (SWE) vs. MARKO SLAVKO (FRA)

Älskar dig mest i världen Jimmy, och vi håller tummarna för dig!!!

Kommentarer
Postat av: kimmenw.blogg.se

Jag håller tummarna för dih jimmy :D hoppas du har skit skoj .. och p.s i love you lottis (`v´)

2008-07-09 @ 14:38:39
Postat av: Trinity alias Lars

Lycka till mannen gör din mamma stolt å glad å kom hem me guldet i din han...

2008-07-09 @ 18:13:18
Postat av: Michelle

Wheeyeeeey , go go go Jimmy. Åh jag är så stolt :) Min storebroor :D

2008-07-09 @ 22:10:14
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Carmen

Hoppas det går jätte bra för Jimmy! Håller tummarna! ;)

2008-07-09 @ 23:20:03
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0