Helgens planer

Jag längtar till landet! Vill inte sitta här och vara ledsen mer. Åker upp i morgon kväll och tillbaka sent på lördag. Det blir Michelle, Carmen, Nina, Sigge, Freja och jag. Hoppas Bjarne kommer  upp och grillar med oss på lördagen. Han skulle ha kommit på en fika idag, men var på Sahlgrenska och hann inte. Hade varit hur kul som helst om han kunde komma, gärna med några andra "hökar" :)   Den sure granngubben får väl dåndimpen när massor av bikers med HD mullrar in.
Han brukar ju se helt skräckslagen ut när Sigge kommer ensam med en hoj ju.

Eventuellt stannar jag kvar ensam med Freja några dagar till. Behöver lugnet och den underbara tystnaden. Blir det fint väder går vi till stranden och badar, blir det sämre myser vi inomhus med böcker, alla tidningar jag inte hunnit läsa och laptopen förstås. Långa promenader i skogen (så man kanske hittar några förbaskade kantareller till Michelle) för att plocka blåbär. Strykande åtgång på dom. Plockar till Jimmy också som han kan frysa in. Det är nåt ämne (minns inte vad det heter, lycopin kanske?) i blåbär som är väldigt bra att få i sig. Ca 1 dl om dagen är lagom mängd.



Jag vill inte gråta mer, jag vill inte vara ledsen mer, jag orkar inte mer.
Därför vill jag vara på landet, nära den gulliga hästen Sabina (som Freja slickar på mulen), nära ekorren som bor i våran stora ek, nära alla söta får och lamm och alla andra söta goa djur runt omkring.
Finns det någon plats på jorden som jag blir lyckligare av att vara på, så är det där.

Kommentarer
Postat av: Fjärilen

Jag försöker se det positiva i det istället men det är svårt.



Jag hoppas att du snart får slippe vara ledsen och tro mig, naturen och tystnaden är underbart i rätt mängder.

2008-07-18 @ 19:36:06
URL: http://psykfallet.blogg.se/
Postat av: cameron

Hej!!Du behöver inte vara ledsen jag kan trösta dig s Tusen rosor til den underbara kvinna!!!Hör av dig !!! kram cameron

2008-07-19 @ 12:28:50
Postat av: Michelle

Mamma (`v´) Inga ord behövs , Jag finns alltid!

2008-07-19 @ 23:20:11
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Rebelen alias lars

Ja ni har en underbar å fin mamma...Mer behöver man inte säga...Kram på er alla...

2008-07-21 @ 12:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0