Tappat sugen



Har inte orkat blogga något alls den sista tiden, har inte haft någon lust heller för den delen. Får se om jag skriver nåt mer inlägg innan jul eller nyår. Det finns så mycket annat att göra och annat att tänka på. Kanske nunnan Lotta börjat fundera på att inte vara nunna resten av livet? Ja, det tål att tänkas på både en och tre gånger faktiskt. Det finns kanske en alldeles speciell person i alla fall? Fortsätter som nunna tills jag funderat klart på den saken :)

Om jag nu inte skriver något innan jul, så vill jag önska er alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År.

Ps. Till dig som är inne på min blogg (och höjer statistiken på antal klick/dygn med typ 1000 %) och lusläser vartenda inlägg och kommentar sedan bloggens start...det du söker svar på hittar du inte här. Tyvärr, hemskt ledsen, men mitt bästa råd är att du frågar någon som vet istället. Du vet själv vem ;)  Och det du tycker och tänker om mig...(fast du inte ens känner mig)...vem faan bryr sig? Vad härligt det är att veta sånt som andra inte vet, haha! God jul din subba!!! 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Ja vi gör år 2009 till ett dunder år. :D Den där subban ovanför. Säger bara, Ahahahahahaha! God Jul, frid o fröjd.

2008-12-22 @ 23:16:46
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Michelle

Mm mjo det kan jag förklara. Det är nämnligen så att det är ett energifält runt din säng som viskar till freja " Hit hit , här ska det tuggas o knapras till micropartiklar"...

2008-12-23 @ 00:44:59
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0