Helg igen

Uuäääk vad trött jag är nu. Vaknade tjugo i fyra och kunde inte somna om. Jag vaknar av att det gör ont i ryggen, höfterna, knäna, fotleder och handleder. En av mina läkare misstänkte för ett år sen att det kanske var fibromyalgi eftersom jag har ont på alla 16 triggerpunkter man kan ha då. Men jag börjar nästan tro att det är atros eller reumatism istället. Eller också. Skit samma vad det är, ont gör det och jag är såååå jädra trött på det nu så jag kräks. Orkar inte ens beställa tid för att kolla upp det. Inte nu i alla fall.

Fick ett brev igår, från ett ställe jag inte förväntade mig...och jag säger bara; vad faan!!! Det finns så många underbara människor i mitt liv och jag älskar er allihop jättemycket. Men det finns också några, eller snarare ett tiotal, riktigt störda as rent ut sagt som är anledningen till att jag lever under skyddad identitet. Efter att ha fått vetskap om att det ytterligare tillkommit ett par puckon sedan januari i år, vet jag inte om jag ska skratta eller gråta... Ja, ni som följer min blogg kan ju lätt räkna ut vilka nya personer det rör sig om. Allt pga avundsjuka...eller är det rentav svartsjuka? ...orka bry sig...

Men till alla er som hatar mig så djupt och så gärna vill se mig död...vet ni vad? Jag har en STOR överraskning till er! Jag har avsagt mig min skyddade identitet!!! Nu kan ni komma åt mig igen om ni vill. Det var väl en trevlig julklapp, eller vad säger ni? Nu kliar det i fingrarna på många...och planer kommer att smidas...haha, jag känner er! Ska bli intressant att se vad ni kommer att hitta på. (Vill bara nämna att brevet jag fick igår inte är bekräftan om att den skyddade identiteten är avsagd, det rör något annat, men hör självklart ihop med ovan nämnda äckel). Snart 4 år med skyddad id räcker. Det har varit jobbigt som faan. Men glöm inte bort en sak när ni sitter och filar på era aktioner bara...nu för tiden är jag bara snäll mot dom som är snälla mot mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0