Årets julklapp - AC/DC

YES, YES, YES!!! Blev jag glad eller blev jag glad när jag läste GP förut? Nej glad är fel ord, ÖVERLYCKLIG är bättre! AC/DC kommer till Göteborg och spelar på Ullevi den 21 juni 2009...jiiihoooo!!! Snacka om att rusa när biljetterna släpps den 17:e december. Även om det säkert blir nästan 58.000 biljetter lär dom sälja slut fort som fasen.



En bättre start på dagen får man leta efter :)   Förresten! Passa på att skriva en kommentar nu om du vill vara med i Mary Kay-lottdragningen idag. Fram tills klockan 12.00 har du möjlighet att delta. Därefter kommer jag att dra lotterna och presentera vinnaren så fort jag hinner efter det.

Kommentarer
Postat av: kim

ACDC YEAAAAAAh .. men jag föredrar Metallica faktiskt :D

2008-12-19 @ 16:41:50
URL: http://kimmenw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0