Hej 70-tal

Här ska ni få se vad jag hittade på Facebook för ett tag sedan. En gammal klasskompis hade lagt upp den här bilden från när vi gick i 4:an i Sannaskolan 1977. Gud vad kul, för det kortet har jag inte själv. Kolla in min frilla alltså. För att inte tala om den oerhört snajdiga förlägningen av jeansen och dom heta träskorna med röda strumpor, haha! Herregud, det är en 32 år gammal bild :)



Nu när Michelles scanner funkar igen ska jag nog rota igenom alla roliga fotoalbum och högar med foton som aldrig blivit sorterade. Sen lovar jag att bjuda på några flabbisar. Typ jag själv under årens lopp, med allt ifrån axelvaddar till gräsliga glasögon, men även några fina om jag hittar några :)


Kommentarer
Postat av: kim

du är så gullig där Lotta :D littlelottagotti.

2008-12-05 @ 11:21:40
URL: http://kimmenw.blogg.se/
Postat av: Carmen

men guuuudd vad söt du var!!!! världens gulligaste!!

2008-12-06 @ 18:48:32
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0