XXXL-Face



Usch vilken natt. Somnade klockan halv två och vaknade halv fem med värsta värken. Kuckeliku i ottan. Smärtstillande och en kopp kaffe tillsammans med Freja i soffan. Svullnaden har inte gått ner någonting, tvärtom, det har blivit värre. Nu är det så svullet på halsen så jag har svårt att svälja. Och såg jag ut som ett monster igår så ska vi inte prata om hur jag ser ut idag. Tack gode gud för smärtstillande - vad glad jag är över att det finns och att det hjälper.

Sen har vi lilla Freja som skulle ha börjat på en hundkurs i kväll som Michelle anmält sig till för länge sen och betalat. Igår kväll träffade Freja sin käre barndomsvän golden retrivern Ozzi som hon älskar. Och det är ömsesidig djup kärlek.
Dom blev så överlyckliga över att träffas så dom fick värsta rusningsruschen. Det slutade med att dom sprang in i ett träd i full karriär. Givetvis hamnar Freja innerst och kläms på nåt sätt mellan trädet och Ozzi. Hon skrek till i högan sky, men sen sa hon inte mer. Men hon kunde inte stödja på sitt bakben, utan hoppade på tre ben hem. Vissa sträckor fick Michelle bära henne, men hon är tung som sjutton så det tog nästan en timme för dom att komma hem. Stackars lilla Freja. Hon måste till veterinären idag för det har inte blivit bättre under natten. Och själv ska jag åka om 20 minuter och få "domen" om käkens framtid. GULP!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0