Vårat zoo

Hemma hos oss har vi ett eget zoo minsann :D  Här bor en hund och 6 katter, några köpta och några hittekatter som bara flyttat in för att dom vill bo med oss. Här är lite bilder på hunden och The Catpack.

Syskonen Simson och Sabrina      Monica och Gizmo      Gizmo, Diesel och freja

Från vänster; syskonen Simson och Sabrina, 75% perser som helst ligger uppe i bokhyllan och sover. Monica och Gizmo ligger gärna på hallbyrån. Gizmo sover alltid med tungan utanför. Monica heter Donna egentligen, men hon var kattunge när låten "Hej, hej Monica" alltid spelades på radion, så hon kallades plötsligt Monica istället. Sen har vi min trogna publik i rad, Gizmo, Diesel och Freja, mitt alltid lika trevliga sängsällskap :)
Den ända som inte är med på bild här är Amiina, men hon har varit med i bloggen förut.
Ska lägga upp bilder på Gizmo sen, före och efter han har blivit rakad. Han ser väldigt rolig ut då!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Halslös ja, haha du jag ser mer en så i mitt lilla huvud må du tro. Men såna ypperligheter skall vi icke gå in på här.. Vi tar det över en cigg på the balkony

2008-08-06 @ 19:45:17
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0