Sötnosar

Mina älskade flickor, Michelle och Kim, vad skulle jag göra utan er två? Ni kan alltid få mig att må bra och det finns inga i världen som har roligare eller sjukare humor än ni två. Det har varit många underbara skrattanfall med er två under åren.
Tänk vad tiden går fort. Jag minns er som "kaxiga" 13-åringar när ni var så osäkra på er själva och världen runt omkring er, jag minns alla år därefter, och jag är så glad att se er idag som de två underbart vackra unga damer ni utvecklats till.

Michelle & Kim, 13-åringar :)                Två vackra flickor!

Det är så härligt att se hur ni vuxit, på alla sätt. Ni är självsäkra, modiga och vågar stå upp för era åsikter och värderingar. Ni har en jättefin syn på livet, omvärlden och era medmänniskor.Jag är så STOLT över er båda. My girls!!!



Kim och Mikael.
 Jag är så glad för din skull Kim, att du har träffat en så fin och bra kille som Mikael. Ni är så söta ihop.
Tack Kim för alla underbara skratt. Det finns ingen som du, älskar dig som min egen dotter.

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Så jävla fint skrivit. blir helt rörd att jag betyder så för dig. Det är jävligt ömsesidigt lotta!!!! Älskar dig!!

2008-08-05 @ 16:38:02
Postat av: Michelle

Så fint skrivet mamma, :) Älskar dig också! ses vid matbordet nu är det mat... SPRINGER

2008-08-06 @ 16:52:05
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0