Shopping

Idag har jag shoppat loss så skjortan stod rätt ut. Det var faktiskt riktigt kul, brukar inte gilla att springa i affärer annars. Men som sagt, idag har det fyndats. En höstjacka, en väska, 3 kjolar, 8 linnen och toppar, en klänning, 6 tjockare tröjor och koftor, leggings, tights och strumpbyxor och lite annat. Köpte också mängder med pärlor, smyckedetaljer, trådar, kedjor och lite verktyg. Har en hel del ideer och projekt till några personer på gång. Köpte också lite kläder och andra småsaker till Jimmy och Michelle, samt till lägenheten och till landet. Pust...nu är jag helt slut känner jag. Men kul var det.

Igår kväll kollade vi på två filmer på raken, "Barnhemmet" och "Street Kings". Dom var bra båda två, särskilt den sista. Nu blir det ryggläge i soffan med massa smaskens och film. Får se om jag orkar kolla på mer än en. Somnar säkert mitt i :)

Önskar alla goa bloggläsare en fin kväll och en god natt.


Kommentarer
Postat av: Michelle

Såjävla snygga kläder du köpte, blev helt sotis. Jag bara måååste få låna nästa gång jag drar ut :) hihihi :)

2008-08-21 @ 21:10:32
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Carmen

vad kul att du har shoppat ! :) Det förtjänar du Lotta! Hoppas du mår bättre. Vi ses snart. många kramar!

2008-08-21 @ 22:32:06
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0