My blogg - My rules



Detta inlägg tillägnas "anonym / anonyma".  Eftersom ni är sådana fega ynkryggar som inte har något annat för er än att sitta och bevaka min blogg (samt min dotters och Kims bloggar) och skriva den ena anonyma kommentaren efter den andra, har jag bara en sak att säga er: Skaffa er ett liv nu istället och ta hand om era barn som bevisligen måste vara väldigt försummade vid det här laget eftersom ni tillbringar era liv inne på min blogg. Själv tänker jag tillbringa min dag med manikyr, hårfärgning och ett långt avkopplande bad. Mmm vad underbart härligt! Sen väntar trevligt umgänge med barn och barnbarn, filmkväll med mys och annat smått och gott ;)  Jag håller tummarna för er, så ni lyckas skapa er ett meningsfullt liv med lite innehåll och kvalitet.

Kommentarer
Postat av: Trinity alias Lars

Bra skrivet..Hoppas dom bara ger sig nu...Hoppas du får en bra kväll lotta..Kram

2008-08-11 @ 20:36:23
Postat av: Michelle

Vi hade det gööör mysigt idag Mamma :) Men det har vi ju alltid :)

2008-08-11 @ 20:51:38
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Andreas

Det gör du helt rätt i och det behöver du. Så du kan slappna av lite och lägga lite tid på dig själv och dina nära och kära:) Det e inte värt att hetsa upp sig och bli arg på idioterna som skriver dumma kommentarer till dig. Tar bara massa onödig tid och energi. Och det tar mycket hårdare på dom om ni bara dissar dom. Ja menar detta e ju bara en helt vanlig blogg inte tredje världskriget som dom har fått för sig att det är bara för att du vill skriva av dig lite och få ur dig saker som du går och bär på. Finns inget bättre sätt än att bara sätta sig ner och skriva av sig lite när man känner att något e jobbigt eller man e förbannad eller bara glad för något:) So keep up the good work with your blogg Lotta:)

2008-08-11 @ 22:36:48
Postat av: Anonym

Jag har inga barn vad jag vet ialla fall.

Såna som dig som lever på andra kallas parasit, det ahr du sjalv sagt.Det e precis vad fan du e din socfall. E det trevligt att bo på Meros camping? Du førtidspensionsparasit som lever på mina skattepengar. Hur fan kan du med att skriva om din manikyr och hårførgningar nær andra jobbar och sliter.Vad får du pengar till det ifrån. Att du inte skæmms manniska. En person som orkar græva och jobba i trædgården orka fanimig jobba också..... Stæda hemma istællet kærring, det ser før jævligt ut hos er på alla korten....usch.

Och din ugly dotter (Ugly Betty) e hon också socialt utslagen???? Skaffa dig ett liv sjælv din jævla lata mask. jag kænner inte dig men læser din blogg och ibland tror man knappt att det e sant det man læser.

2008-08-16 @ 15:15:50
Postat av: Lotta

DU KÄNNER INTE MIG? Du kan ibland knappt tro det är sant det du läser? INTE? Vill du ha lite hjälp kanske med att öppna ögonen, eller med att dra igen käften på dig din jävla fitta? Jag står MER än gärna till din tjänst.

2008-08-16 @ 21:25:20
URL: http://lottagotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0