I gryningen



Vaknade tjugo över sju av konstiga ljud utifrån hallen. Dunsar, fnissande och dunkande...Det är Michelle som kommer hem efter en utekväll (morgon?) och blir gjädjeöverfallen av Freja. Dom ramlar i golvet, har pusskalas och Freja viftar på svansen så den dunkar i en garderobsdörr. Kling-klong, klarvaken! Michelle går och lägger sig och Freja återgår till sitt medvetslösa tillstånd. Jahaja, vad trevligt. Bara jag, katterna, GP:n och kaffet då. Men vad skönt och gott, för min bulle på kinden har gått ner jättemycket och jag ser nästan normal ut igen. Jippie! Då kanske antibiotikan tar på den här infektionen i alla fall. Vilken himla tur, ingen blir gladare än jag. Mår faktiskt bra mycket bättre redan idag. Ska vila lite om en stund och sen hoppas jag att jag orkar montera ihop Carmens smycken, innan hennes jacka hinner bli omodern :)

En liten fundering här...Michelle kommer hem 07.20, verkligen mycket konstigt och skumt, det har aldrig hänt förut. Hmmm, har hon träffat en trevlig kille kanske? Kors i taket i så fall, för mig veterligen finns det bara en som duger åt denna oerhört kräsna flicka, men dom får ju aldrig ihop det...Får hålla mig tills hon vaknar och berättar om det själv :D 


Kommentarer
Postat av: Carmen

tack :)



härligt att höra att ditt ansikte börjar gå mot det normala igen ;)

Blir jätte nyfiken på vad Michelle har haft för sig. Tror vi får ta ett snack! hehe..

Kram

2008-08-30 @ 12:48:25
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Michelle

Haha fyfan vad jag måste ha låtit mycket. Men det är ju inte så konstigt att man väcker hela huset när Freja kommer ut och välter om kull en med pussar. Hahaha fyfan .. En som duger, jofan det vet ju gudarna...

2008-08-31 @ 01:17:56
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0