Groda med grav struma



Nu ska jag gå och lägga mig. Hoppas innerligt att jag sover i åtminstone 5-6 timmar, det är så jobbigt att jämt vakna flera gånger varje natt. Det värker nåt så fruktansvärt i ansiktet så jag tror jag smäller av. Nu har infektionen brett ut sig ända ner till halsgropen, så förutom att jag har ett och ett halvt ansikte så ser det ut som om jag har blivit en groda som blåst upp sin sån där blåsa ni vet. Jaa, snyggare än så här kan man inte bli. Michelle har minsann tagit kort från alla möjliga vinklar, som vi flabbar åt, men jag tror nog vi hoppar över uppladdning av ett sånt kort här :)

God natt och sov så gott alla, nu kommer John Blund


Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag kan knocka dig med stekpannan så sover du nog ett par timmar ;) hahaha nej men kort ska vi väl endå printa ut och sätta upp i hela stan? eller ? hahaha ;) Min älskade mamma

2008-08-26 @ 00:52:40
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0