En ny dag - nya tag


Ja då var det måndag igen. Ska till min gulliga kurator idag för samtal. Det känns alltid lika skönt att få prata med henne. Sen har vi tvättstugan i eftermiddag och tur är väl det, för tvättberget börjar närma sig 2 meter nu. Det går inte att tvätta all tvätt i lägenheten, ibland måste vi ner dit för alla lakan, filtar, överkast och handdukars skull, så det blir torrt på en gång.
Michelle får ta det mesta själv för jag har givetvis brutit ett par revben och fått en spricka i skulderbladet. Och det känns ju lite lagom gott typ :)  Jag bröt dom i lördags men det gör mest ont ca 5-7 dagar efteråt och framåt. Men, men, så länge det inte sticker hål på lungan så är det lugnt. Väldigt tråkigt bara att det tar så lång tid att läka, för det går ju liksom upp varje gång man hostar eller råkar göra en dum rörelse. Så nu är det en stillasittande tillvaro några veckor framöver.
Men då kan jag ju blogga desto mer och oftare, och det är ju alltid något. Man får väl försöka vara lite positiv trots allt.
Ha en fin dag alla, och ta väl hand om er och varandra!

Kommentarer
Postat av: cameron

krya på dig ,

2008-08-18 @ 13:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0